Hlavní navigace

Názor k článku Nejvyšší soud mezi mlýnskými kameny od Honza Brychta, DigiZone - Je to přesně naopak. Velkou rotací se dohánějí...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 4. 2016 3:48

    Honza Brychta, DigiZone

    Je to přesně naopak. Velkou rotací se dohánějí chybějící GRPs (teď mluvím obecně, ne konkrétně o Barrandovu - u toho mě hlavně fascinuje jednotný blok reklamních spotů a zkráceného teleshoppingu, který podle mě devalvuje cenu prostoru pro spotovou reklamu). Třeba Prima měla loni ve vybraném měsíci (nepamatuji se konkrétně, o který šlo) průměrně patnáct spotů na reklamní break a v jednom rekordním breaku odvysílala před jedním dílem Simpsonů dokonce 22 spotů! To je dost neuvěřitelné číslo...
    (zdroj: analýza společnosti Flemedia prezentovaná na loňské konferenci Fle Media Conference)
    Takže určitě neplatí, že více spotů znamená větší zájem zadavatelů. Inzerenti na komerčních televizích, které jsou součástí peoplemetrového panelu, neplatí za odvysílaný spot, ale za zásah konkrétního počtu zástupců zvolené cílové skupiny (tedy GRps). Jiná situace je u těch několika málo menších stanic, které ještě stále využívají pásmové ceníky, ale bavíme-li se o Barrandovu, bavíme se o prodeji TV reklamy na GRPs.
    Hezký večer!