Hlavní navigace

Názor k článku Nekupujte zajíce v pytli od David - Ve vší úctě: Vltava uvedením zákazníka v omyl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 6. 2001 10:04

    David (neregistrovaný)
    Ve vší úctě: Vltava uvedením zákazníka v omyl (Chybně udaná lhůta pro vrácení zboží.) si sama škodí. Nemyslím si, že by jí cokoliv bránilo v uvádění přesných dat. Změna na webu by měla být otázkou několika okamžiků. Jestliže toto neprovede, ztrácí sama svou hloupostí.

    V článku jsou zmíněny druhy zoží, které je nutno vrátit v neporušeném obalu. I termín tam je.

    Jste zákazník, tak se podle toho chovejte. Vy máte právo na kvalitní zboží za dohodnutou cenu, máte právo na jednání podle zákona. Nelíbí-li se Vám zákon, snažte se o jeho změnu.

    A ještě něco: Zrovna s Vltavou nemám nejlepší zkušenosti. I v testu je uvedeno, že zboží nedodala...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).