Hlavní navigace

Názor k článku Nekupujte zajíce v pytli od Jirak - Byl jsem v USA nejakou dobu a byl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 6. 2001 8:12

    Jirak (neregistrovaný)
    Byl jsem v USA nejakou dobu a byl jsem svedkem nekolika
    pripadu z vracenim zbozi: Majitelka jednoho penzionu
    si nakoupila motorovou pilu na zivy plot s dvourocni zarukou, po roce ji upadla na zem a prestala fungovat, tak ji reklamovala a prodejce bez zavahani ji hned vratil penize. (dokonce s usmevem na rtu). To same pak provedla s lehatkem, ktere jedna maxi tlusta americanka rozsedla. Vymena opet bez problemu. (u nas by se akorat tak vysmali).
    Pointa je v tom, ze obchodnik dobre vi, ze kdyby delal komplikace s vracemin penez, zakaznik by si okamzite vybral jinou firmu.
    A to je ta hlavni vec: nabidnout zakaznikovi maximum i s tim rizikem, ze urcite procento zakazniku to muze zneuzit.
    Kdo na tyto podminky nepristoupi, utopi se v mori konkurence.
    Takze kdo si stezuje, ze ho vraceni penez muze zruinovat, a ze to je nefer vuci obchodnikum, at si najde jine zamestnani.
    Zakaznik si totiz nakonec vybere vzdy podnik, kde mu vychazeji vstrict jak pri nakupu, tak pri reklamaci (s udanim duvodu nebo bez).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).