Byl jsem v USA nejakou dobu a byl jsem svedkem nekolika
pripadu z vracenim zbozi: Majitelka jednoho penzionu
si nakoupila motorovou pilu na zivy plot s dvourocni zarukou, po roce ji upadla na zem a prestala fungovat, tak ji reklamovala a prodejce bez zavahani ji hned vratil penize. (dokonce s usmevem na rtu). To same pak provedla s lehatkem, ktere jedna maxi tlusta americanka rozsedla. Vymena opet bez problemu. (u nas by se akorat tak vysmali).
Pointa je v tom, ze obchodnik dobre vi, ze kdyby delal komplikace s vracemin penez, zakaznik by si okamzite vybral jinou firmu.
A to je ta hlavni vec: nabidnout zakaznikovi maximum i s tim rizikem, ze urcite procento zakazniku to muze zneuzit.
Kdo na tyto podminky nepristoupi, utopi se v mori konkurence.
Takze kdo si stezuje, ze ho vraceni penez muze zruinovat, a ze to je nefer vuci obchodnikum, at si najde jine zamestnani.
Zakaznik si totiz nakonec vybere vzdy podnik, kde mu vychazeji vstrict jak pri nakupu, tak pri reklamaci (s udanim duvodu nebo bez).