Hlavní navigace

Názor k článku Nemorální možná, nezákonné nikoli. Co říká ČOI na manipulace e-shopů s cenami? od Ivan Nový - Zákazník je vždy oklamán, protože je zde informační...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 11. 2017 9:35

    Ivan Nový (neregistrovaný) ---.ip.nej.cz

    Zákazník je vždy oklamán, protože je zde informační nerovnováha. Oklamán je ale i obchodník, protože ta informační nerovnováha je oboustranná, zákazník neví za kolik obchodník nakoupil a obchodník neví kolik má zákazník peněz.

    Výsledkem mnoha takových transakcí je optimální rozdělení zdrojů. Funguje to statisticky, nikoliv individuálně. Ekonomika vykazuje "kvantové" rysy.

    Klamání spotřebitele je levicový výmysl, jehož cílem je zmrazení trhu a jeho přeměna na přídělový systém a díky tomu zavedení totality. Sen všech neomarxistů.