Hlavní navigace

Názor k článku Neodebrali jste objednané zboží? Zaplatíte nám! od thr - Děkuji za odpověď. Já sám toho z eshopů kupuji...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 4. 2010 9:43

    thr (neregistrovaný)
    Děkuji za odpověď.
    Já sám toho z eshopů kupuji opravdu hodně, reálně to bude určitě hodně přes 100 různých nákupů. Mám naprosto čisté svědomí v tom, že jsem nikdy nic neodmítl cíleně, nicméně vím o jednom nákupu, kde se to vrátilo, ale opravdu jsem žádnou výzvu nedostal, dalších asi 5-10 jsem stornoval ještě před odesláním pro nedodržení lhůt a špatnou komunikaci (připouštím, že u těchto zásilek bych možná nepřevzetí zvažoval, kdyby to odešlo před stornováním). Zažil jsem i problém s maily, kdy provozovatel shopu spadl do nějaké Spam-Cop databáze, takže mi to od něj nechodil.
    Když to tak spočítám, tak sice klady jasně převládají, ale někam k 10ti procentům problémů (které by případně mohly skončit nepřevzetím) jsem se dostal taky...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).