Hlavní navigace

Názor k článku Neodebrali jste objednané zboží? Zaplatíte nám! od Tommik - Já zase s oblibou přidávám do poznámky k...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 4. 2010 8:21

    Tommik (neregistrovaný)
    Já zase s oblibou přidávám do poznámky k objednávce větu: "Nemůžete-li zboží dodat do xx dnů, je tato objednávka neplatná". Platba pochopitelně při dodání. Dost to filtruje neznámé e-shopy. Vetšínou se ozvou, že to nemohou v termínu dodat, tzn. z nich vypadne, že jejich "skladem" byla pustá lež. Dost mě též točí výraz "skladem u dodavatele". To mě přeci vůbec nezajímá, jelikož je pochopitelné, že někde to zboží skladem být musí (třeba v Číně ve fabrice) - děkuji pěkně.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).