Hlavní navigace

Názor k článku Neodebrali jste objednané zboží? Zaplatíte nám! od anonym - Nemyslím, že by to muselo být tak, jak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 4. 2010 13:17

    anonymní
    Nemyslím, že by to muselo být tak, jak tvrdíte. K nám na e-shop chodí z porovnávačů kolem 90% ze zbozi.cz a z nich tak 80% je setříděno od nejlevnějšího. Z toho je celkem zřejmé, jak majorita zákazníků uvažuje. A pokud se vám na přední příčky zboží.cz dostanou zmetci, co zboží inzerují skladem, ač skladem není nebo za nižší cenu, než se pak objeví v e-shopu, je to docela problém, protože s podvodníky se čestným způsobem bojuje dost těžko.
    Heuréka má aspoň výhodu, že e-shopy se dají ohodnotit, takže ty levnější s jednou hvězdičkou určité procento zákazníků odradí, ale i tak je to docela krušné a rozhodně ne jen o tom, aby si někdo vyjednal lepší podmínky.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).