Hlavní navigace

Názor k článku Neodebrané zboží stojí e-shopy statisíce od stoural - "Nebo se nám už stalo i to, že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 6. 2008 9:27

    stoural (neregistrovaný)
    "Nebo se nám už stalo i to, že pošťáci klienta nezastihli a tak do schránky dali jen lístek. Jenže na ten lístek omylem napsali jiné křestní jméno. Přestože klient přišel na poštu s občankou, přestože znal číslo balíku, stejně mu ho nevydali a nám se vrátil jako nedoručený."

    Tohle je s prominutim blbost. Ten listek neni dokladem ke zbozi, ale pouze informativnim letakem, ze vam neco prislo. Ja bezne tento listek vyhazuji a na poste si vzdy vyzadam balik jmenem. Pokud ho posta nebyla schopna vydat, evidentne tam pracuje nekdo, kdo nema na to, aby sedel za prepazkou. Podat stiznost, at to fici. A po poste samozrejme pozadovat naklady.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).