Hlavní navigace

Názor k článku Neodebrané zboží stojí e-shopy statisíce od J - "kdy se sejdou dve objednavky naraz," Ale ale, to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 6. 2008 12:26

    J (neregistrovaný)
    "kdy se sejdou dve objednavky naraz,"

    Ale ale, to je mi zajimavost, on nekdo neumi pracovat s databazi ? On nekdo neumi zakaznikovi obratem poslat email/zavolat/ ze bohuzel k takove situaci doslo ?

    Je totiz zatracene velky rozdil, kdyz mi obratem prijde email ze zbozi jiz neni k dispozici a dalsi dodavka bude za mesic, nez kdyz tyden ziju s predstavou, ze zbozi je jiz na ceste a stav objednavky si navic musim zjistovat sam. Pak se ovsem neni cemu divit, ze zakaznik nema duvod objednavku stornovat - prodejce evidentne sam porusil uzavrenou smlouvu => zakaznik se ji nadale neciti vazan => pripadnou dobirku po 14ti dnech proste neprevezme.

    Navic existuji i eshopy, ktere uvadi ze je zbozi skladem, ale dodat jej do dvou dnu neumi, proc asi ?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).