Hlavní navigace

Názor k článku Neodebrané zboží stojí e-shopy statisíce od skřetík - Podívejte, když někdo píše že má zboží skladem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 6. 2008 12:02

    skřetík (neregistrovaný)
    Podívejte, když někdo píše že má zboží skladem tak předpokládám že ho má skladem. Co se týče pruzení, já to ze svého pohledu považuji spíš za snahu "hlavně ať to objedná u mě".

    Pokud někdo píše "zboží skladem (doručení do 24 hodin) tak očekávám že ho do 24 hodin mít budu. Sám to přece napsal. Pokud mi ale potom, po pěti dnech (ne za 2, 3 hodiny) zavolá že "zboží bohužel není na skladě" no tak pánové, kde to jsme? A že si takoví pak stěžují že jim to zboží někdo neodebere?

    No nezlobte se, jestliže předpokládám že mi někdo zboží doručí do 24 hodin protože to on sám napsal, a ani se neobtěžuje do těch 24 hodin zavolat tak mu automaticky po 48mi hodinách pošlu zpět "automatické potvrzení objednávky" s informací že v důsledku nedodržení jím uvedených informací objednávku stornuji.

    Povšimněte si prosím faktu, že i když on nedodržel své jím stanovené podminky, dokonce se ani neobtěžoval zavolat že se to protáhne atd. tak mu přesto posílám já informaci o stornu i když bych nemusel... to je skutečně parodie na chování k zákazníkovi.

    Je zajímavé číst jak "je to všecko problém" a "sklady u dodavatele", já mám zkušenosti s x obchody a můžu říct, že je mi na blití z toho, jak "zlatokopové" i dvacet let po revoluci ještě stále preferují jednu objednávku, co člověk přetrpí před tím mít spokojené zákazníky co se vrátí. Ono je to bohužel taky o tom že nikdo nemá moc odvahu psát jména těch s nimiž byl nespokojen. A vaše problémy se sklady si strčte za klobouk, když nejste schopni garantovat že skladem je skladem tak tam to skladem psát nemusíte...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).