Hlavní navigace

Názor k článku Neodebrané zboží stojí e-shopy statisíce od J - jj, panove se vymlouvaji na vsemozne technicke problemy,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 6. 2008 21:38

    J (neregistrovaný)
    jj, panove se vymlouvaji na vsemozne technicke problemy, ale uznat ze podvadeji zakazniky, to ne.

    BTW (pro ty vejs): Podotykam, ze se netyce IT, skladem cca za 100MKc (nekolik hal na hektarech plochy), chyba skladu je pod 1% => pokud si objednate posledni kousek ktery je skladem, existuje jista pravdepodobnost, ze jej nedostanete (poskozeni/nenajde se/ ...) ktera samozrejme roste pokud jde o zbozi ktere se jiz nevyrabi. Toto je stav naprosto pochopitelny a normalni, zakaznik se o stavu dozvi do dvou dnu (to je bezna dodaci lhuta).

    Ovsem nikomu se nikde netvrdi, ze mame neco, o cem prokazatalne vime ze to nemame. Maximalne muzeme na dotaz rict, ze predpoklad dodani zbozi je XYZ.

    Dodavatele me nezajimaji, jak tu bylo nekolikrate receno, co je u dodavatele, jako by nebylo. To ze vam dodavatel rano rek, ze ma 1M ks 24"LCD po tisicovce neznamena, ze jeste vecer bude mit jediny kus.

    Ze mam neco skladem = JA (PRODAVAJICI) jsem ten jediny kdo muze se zbozim nakladat. Alternativne, pokud ma prodavajici neco skladem, ocekavam, ze si to mohu okamzite vyzvednout.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).