Hlavní navigace

Názor k článku Nepojede samoobsluha Vodafonu, ani většina zákaznické podpory od Jan Elznic - Nevím, zda-li tyto zkušenosti má poměrná většina uživatelů...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 11. 2012 23:59

    Jan Elznic

    Nevím, zda-li tyto zkušenosti má poměrná většina uživatelů Vodafone samoobsluhy, ale každý můj přibližně pátý pokus o přihlášení do samoobsluhy končí nezdarem (přihlašuji se cca 2x-3x do měsíce). Často nemám možnost díky tomu ani zaplatit fakturu za služby, a už se mi za poslední dva roky nejméně dvakrát stalo, že jsem díky tomu byl v prodlení s platbou. Samoobsluha je dlouhodobě velmi problémová a společnost Vodafone ji není schopna ani po několika letech dostat na použitelnou úroveň, což považuji za naprosto katastrofálně tragické. Copak nemá Vodafone schopné vývojáře a techniky? Nebo je problém jinde? Proč to ani po několika letech nejde? Nechápu to.