Hlavní navigace

Názor k článku Nepojede samoobsluha Vodafonu, ani většina zákaznické podpory od Monte Olrac - Už to tady zaznělo. Primární důvod je manažerský...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 11. 2012 15:46

    Monte Olrac (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Už to tady zaznělo. Primární důvod je manažerský výběr technologie ATG.
    To je zlo. Technicky to má sice obrovský potenciál zvládat obrovské projekty. Ale za cenu nesmírné komplikovanosti a finanční nákladnosti.
    Vývoj musíte zadat specializované firmě a celkově bych to přirovnal k implementaci SAPu.
    Nejsem insider, nevím kdo a za kolik implementoval ATG českému Vodafonu, nevím, kde byl problém. Taky mě tak napadlo (a to nemyslím jako nadsázku, ale zcela vážně), jestli je český Vodafone dost velký, aby se ATG uráčilo spravovat chyby, které v jejich produktu hllásí jenom český Vodafone (a nikoliv ostatní zákazníci).