Když se vám to nelíbí, tak to nečtěte! Nikdo vás do toho nenutí! A když si za svým názorem stojíte, měl jste si ho podepsat!
A teď vážně: Tyhle články na Lupě nemají co dělat, patří do běžného tisku, nikoliv na odborný (i když tím si nejsem tak jistý) server o českém internetu.
Opravdu? Proc myslite, ze novinky na video serverech v zahranici a souvisejici presahy do ceskeho prostredi sem nepatri? Nota bene v glose. Zajimave je, ze treba pod odkazovanym clankem o politich na Facebooku vas komentar chybi...
Aleši, souhlasím s Vámi. Barboro, nenechte se těmito hloupými, většinou anonymními "komentátory" znechutit. Sami nejsou schopni psát jinam než do sekce názorů.
Mimo mísu to není, určitě alespoň pro IInfo. Je to jen chytrý začátek PR od MS. Aspoň že jste to přiznali v profilu autora. Ach jo, kde jsou ty časy, kdy se na Lupě PR označoval jako PR zpráva ... Aleši, díky.
"The Enthusiast Evangelist role is a newly created position at Microsoft, and there are going to be more folks like me in other regions around the U.S. Our jobs are basically to go out and mingle, bond, and touch influential end users and show them all the cool things that Microsoft has to offer.
...Now, traditionally, Evangelists at Microsoft and most tech companies focus primarily on techie audiences like developers, IT Managers, and uber geeks. The Enthusiast Evangelist is a new role that is designed more to (excuse my boss speak) bridge the gap between consumer and tech company. It is no secret that there is a big divide between how tech companies promote and what consumers understand. Most people just scratch their heads. Microsoft wanted to hire me because my primary talent is the ability to translate Geek speak into Oprah speak to show people how technology can help them live their best lives."
To je vsechno moc hezke, ale v cem je tedy podle vas tahle glosa PR textem? Snad tim, ze stejne jako u vsech ostatnich autoru i tentokrat jsme trvali na uvedeni firemni prislusnosti autorky?
Mimo mísu určitě ne, spíš s křížkem po funuse. Dva týdny před volbami objevit YouChoose (a zjistit, že v té Américe fungují politické sociální sítě, a psát o tom), mi přijde malinko passé, zvlášť když to autorka označuje jako novinku.
Pro inspiraci: pro představu, jak veřejnost ovlivňuje volby, se zkuste se podívat taky na MySpace Impact, US Elections 2008 na Diggu, stránky obou kandidátů nebo profil Baracka Obamy na Twitteru.