Hlavní navigace

Nominace do ankety Křišťálová Lupa 2019 odstartovaly. Navrhněte své oblíbené projekty!

Redakce

I tento rok budeme hledat to nejlepší z české internetové scény. Nominujte projekt, službu či osobnost, která vás nadchla.

Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Čtrnáctý ročník ankety Křišťálová Lupa 2019 – Cena českého Internetu je tady. Od 16. července až do pondělí 20. srpna můžete prostřednictvím formuláře na webu ankety nominovat své oblíbence a poslat je tak do hlasování.

Narazili jste na nový neotřelý web? Na zajímavou službu? Právě teď máte jedinečnou šanci svou nominací dostat tyto projekty do povědomí veřejnosti.

Vy jako internetová veřejnost můžete nominovat v těchto kategoriích:

  • Cena popularity
  • Zpravodajství a publicistika
  • Online video
  • Internetové obchodování
  • Nástroje a služby 
  • Zájmové weby 
  • One (wo)man show

Odborná porota nominuje v následujících kategoriích:

  • Projekt roku
  • Osobnost roku
  • Anticena
  • E-commerce inspirace
  • Marketingová inspirace
  • Obsahová inspirace
  • Globální projekty českých tvůrců
  • Veřejně prospěšná služba – cena České televize

Odborná porota je složená z významných osobností podnikatelského, mediálního a internetového světa.

ebf19-tip-firmy

Finální hlasování veřejnosti, určující pořadí v jednotlivých kategoriích, proběhne od 20. září do 30. října. Slavnostní vyhlášení výsledků ankety a předání cen se uskuteční ve čtvrtek 21. listopadu.

Anketu Křišťálová Lupa 2019 – Cena českého Internetu pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Partnery ankety jsou Active24 a PayU. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Deník.cz, Heureka.cz, Marketing Journal, MediaGuru.cz a Tiscali Media. Produktovými partnery jsou HF Pastry Academy, Chivas Regal, Rodinné biovinařství Válka a Schweppes.