Hlavní navigace

Nominace do ankety Křišťálová Lupa 2019 se uzavřou už za pár dní

Redakce

Nezapomeňte vyplnit nominační formulář a podpořit e-projekt, o kterém jste přesvědčeni, že si zaslouží ocenění nebo zviditelnění.

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

První fáze ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu se zanedlouho uzavře. Nominace máte možnost posílat do úterý 20. srpna.

Internetová veřejnost rozhoduje v sedmi kategoriích:

  • Cena popularity – nejoblíbenější projekt určený hlasováním veřejnosti.
  • Internetové obchodování – projekty, které jsou založeny na zprostředkování transakčních operací (e-shopy, cenové srovnávače, katalogy zboží, transakční weby, platební nástroje, slevové servery apod.)
  • Nástroje a služby – nástroje a služby provozované prostřednictvím internetu (např. databáze, katalogy, komunikační služby, publikační platformy).
  • One (wo)man show – libovolný projekt či aktivita zajišťovaná prostřednictvím internetu jednou osobou – např. blog, zpravodajství, účet na Twitteru či Facebooku, e-commerce.
  • On-line video – originální české videopořady, kanály na YouTube nebo Twitchi a další zajímavé počiny na poli internetového videa.
  • Zájmové weby – tematicky či žánrově definované projekty určené pro specifickou cílovou skupinu uživatelů (odborná média, specializované magazíny, lifestylová média, bulvární média, komunitní projekty).
  • Zpravodajství a publicistika – zpravodajské a publicistické mediální projekty na českém internetu.

V loňském roce bodoval například falešný profil hradního mluvčího Jiřího Ovčáčka, server Databazeknih.cz, opakovaně si vítězství odnesl tým DVTV, radovali se také fanoušci Šťastného pondělí nebo zákazníci, kteří rádi nakupují na Alza.cz. To, jak bude vypadat letošní vítězná sestava, ale také boj o stupně vítězů (vzpomeňme na loňskou vydařenou #lupaprojindru), záleží na vás. Zajistěte pomocí svých nominací, ať je v hlavním hlasování z čeho vybírat.


Křišťálová Lupa dává také možnost odborníkům z řad novinářů, publicistů a významným osobnostem z podnikatelského a mediálního světa zhodnotit, jaký projekt se povedl a má smysl ho sledovat. Díky hlasování odborníků se také zviditelní a ocení projekty s velkým společenským přesahem (v kategorii Veřejně prospěšná služba – cena České televize v loňském roce zvítězil web Paměťnároda.cz). Anticena zase upozorní na počiny, které se moc nepovedly.

Na nominace odborné poroty čekají také projekty v těchto kategoriích: 

  • Anticena
  • E-commerce inspirace
  • Globální projekty českých tvůrců
  • Marketingová inspirace
  • Obsahová inspirace
  • Osobnost roku
  • Projekt roku
  • Veřejně prospěšná služba – cena České televize

O rozmanitost ankety a představení nových projektů se mohou postarat také jejich samotní tvůrci. Prostřednictvím formuláře mohou nominovat do ankety svůj vlastní počin.

ebf19-tip-firmy

Těšíme se na vaše nominace a jsme zvědaví, jak bude vypadat letošní souboj o vítězství.

Anketu Křišťálová Lupa 2019 – Cena českého Internetu pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Partnery ankety jsou Active24 a PayU. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Deník.cz, Heureka.cz, Marketing Journal, MediaGuru.cz a Tiscali Media. Produktovými partnery jsou HF Pastry Academy, Chivas Regal, Rodinné biovinařství Válka a Schweppes.