to sice jo, ale naštěstí existuje řešení na straně uživatele:
- před těmi 10 léty to u mne mělo název Timeshift
- a v současnosti se to jmenuje ... jak se to vlastně jmenuje když mám online přístup ke všem kanálům 24 hod zpět? :-)
Sponzoringové vzkazy jsou v rámečku, pod kterým běží odpočet ve vteřinách. Podle nich lze jasně poznat, za jak dlouho začne další pořad. To je nejmarkantějším znakem zmíněné nové podoby sponzoringu.
Ale jelikoz se zacatkem reklamy, s ohledem na jejich synchronizaci mezi komercnimi stanicemi, automaticky preskakuji na CT kanal a vracim se cca za 10 minut, marne premyslim kdy mne naposledy vadilo, ze jsem to nestihl presne na vterinu :-)
Z clanku jsem nejak nepochopil,co presne je u novy noveho?Novu v ramci zachovani dusevniho zdravi temer ignoruju,takze jsem to nemohl zpozorovat ani ve vysilani.