Tak tak, Fanda má za sebou celkově povedené svátky, za ani ne půl roku porážet stanici, o které tady jeden nejmenovaný diskutující říkal, že se k jejím číslům ani nepřiblíží, jen tak dál!
Také gratulace ČT 2, porazit Primu, to je pořádný úspěch, divák si kvalitu našel, jen mě trošku překvapilo, že se Váňa objevil poměrně brzy v TV, přitom ještě nedávno jsem viděl na ČT trailer a pozvánku na tento dokument do kin ..
Já bych je připomněl,že vánoční období je velmi špatné pro reklamu a jde o prestiž jednotlivých televizí,z ekonomického hlediska je spíš ztrátové.Nechci mluvit o ČT,která z archívů vyhrabala co se dalo,to bohužel nebo bohudík komerční stanice nemají.My jsme třeba televizi skoro vůbec nepouštěli.A proč taky když se dá o dovolené dělat spousty jiných a zajímavějších věcí.
Já bych chtěl jen redaktorům a čtenářům popřát krásný zbytek posledního dne roku a úspěšný a rovný krok do toho dalšího...
Fandu a Love sronávat lze. Obě televize vysílají přibližně stejně dlouho a to, jestli to je televize pro ženy, nebo muže, je jedno. Zatím stále vede Love, včera to bylo poprvé, co ji Fanda předstihl. Uvidíme, podle mě budou tyto stanice vyrovnané stále. Jinak na Cool samozřejmě Fanda nebo Smíchov nikdy nedosáhnou, stejně jako na ČT2, nebo Barrandov. To by Nova musela trochu více investovat do programu, který je zatím složen ze samých repríz.
Já se samozřejmě nechci zastávat těch dvou individuí, co nedají na Fandu dopustit, ale podle mě kanály pro ženy a muže srovnávat jde. Ale samozřejmě je adekvátnější porovnávat Fandu a Cool, kde běží seriály a sport (s tím, že Cool má výhodu v atraktivnějších a nových seriálech, ale to je chyba Fandy, že naopak nabízí jen reprízy) a tam samozřejmě Fanda ztrácí. Ale pokud srovnáme Fandu s Love, tak Fanda dotahuje, sice je ještě daleko, ale jednou může být před Love.
To se velmi pletete, když si myslíte, že ženy jsou pravidelnějšími divačkami než muži. Naopak, sledují televizi mnohem méně. Dnešní ženy, především ty mladší, na které se snaží cílit Love, určitě netráví čas vařením, žehlením a u toho sledováním obrazovky. Při dnešních technických vymoženostech a nových materiálech jim praní, žehlení a vaření zabere jen zlomek času, pokud vůbec nějaký. V padesátých až osmdesátých letech minulého století možná, ale ne dnes. Ženy, mnohem častěji než muži, raději sáhnou po knížce místo aby zapínaly bednu. Podle statistiky zveřejněné ČSÚ ale bohužel 45% mužů za celý rok nepřečetlo jedinou knížku, ti si raději pustí nějaký akčňák v televizi.
Menší zájem žen než mužů o televizi je možná i důvod, proč Nova ještě nespustila a pravděpodobně ani nespustí ženský kanál. Pokud to někdy udělá, tak to bude pravděpodobně pro starší divačky, než je cílovka, na kterou se se svými současnými kanály zaměřuje dnes.