Hlavní navigace

Názor k článku Nové internetové služby České pošty od Hroznýš - Vždycky se pobavím řadou názorů, u některých je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 3. 2008 15:44

    Hroznýš (neregistrovaný)
    Vždycky se pobavím řadou názorů, u některých je vidět, že nemají o věci ponětí nebo si to co se píše ani důkladně nepřečetli.Další se pak trefují do stále stejných problémů.Tak mě připadá, jak by asi přistupovali k problémům, které mají pošťáci na svých pracovištích. Rešení spočívá především v investicích do IT a také do vzdělání zaměstnanců. A také do kvalitního řešení případných pracovních možností každého jednotlivce. Káždý musí odvést určitý výkon za jednu směnu. Fronty za mnohé může i občan zákazník. Já své platby řeším přes banku a přes PC. Lísteček ve schránce, nemůže pošťák na každého čekat víc jak dvě minuty, jinak by už nic neuděla.Jistě by pomohlo avízo na telefon... Mohl bych nabídnout řadu nedostatků na straně obyvatel. Když už nezbývá čas odnáší to i ti co mají vše v pořádku. Jak na to: Dát si do vyhledávače Česká pošta a hledat řešení...........
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).