Hlavní navigace

Názor k článku Nový portál TakeIT.cz: do hry vstupuje Internet Trading od anonym - ale no tak rýpnout jsem si musel... přece...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 10. 11. 2006 11:43

    anonymní
    ale no tak rýpnout jsem si musel... přece jste tu všichni tak erudovaní... každý z Vás je vlastníkem nového Googlu a každý z Vás je vyhledávaný odborník v marketingu, nebo ne?! Stále čekám na Vaše projekty-jinak skutek utek a ješště něco - hovoří pouze obraty! K čem jsou Vám vědomosti, když je neumíte prodat? K čemu jsou Vám super znalosti SEO, Googlu a já nevím čeho, když nemáte nadbytek klientů? Ukažte Vaše projekty a Vaše obraty... Jen mi příjde veselé, jak tu horlivě diskutujete a sami v oblasti obratu jste jinde... trošku jako tlusté matrony, které pomlouvají obletované modelky, poukazující na jejich "chytrost" a sami majíce jen základku a pracujíce v JZD... buď jak buď, IT má podle všech parametrů potenciál celý Takeit zobchodovat, stejně jako to udělalo s Centrum- mimochodem-víte jaký je rozdíl v příjmech Centra a Atlasu? Ten rozdíl je IT! :-) S Takeit nemám nic společného, nevyvíjel jsme ho., pravda určitá návaznost na něho však je... A ještě něco podle některých uživatelů by měly být weby bez reklam (bannerová slepota, Adblock atd..) ALE uvědomte si, že ne každý je takto erudovaný jako vy... ještě ad bannerová slepota-když jako webdesgineři atd budete hledat novou práci, tak Vám tady vedle Jobsův banner přijde vhod, je to tak?... Zpět k take itu-opravuji údaj, že ještě neběží, nebo co je mi tu přesně vytýkáno na ještě neběží, tak jak bude běžet naplno - viz. zpráva na Digiwebu:
    cituji:"Katalog se v krátké době naplní", tvrdí zástupci společnosti s tím, že 14.listopadu začnou oslovovat firmy a "pomáhat jim" s vkládáním produktových informací."
    dále "...prostředníctvím textové kontextové reklamy (konkrétně v tomto případě jde technicky o systém bbText české společnosti Internet BillBoard) je možné aby TAKEIT získal již dříve zmíněný milion uživatelů. Od 13.listopadu by se tato kontextová textová reklama měla objevit i na stránkách iDnes.cz/Lidovky.cz - určitá klíčová slova budou provázána na objevující se popisek služby či zboží. Po kliknutí se internetový návštěvník dostane přímo k příslušnému produktu.."
    Sportu zdar.
    Martin Jablko