Hlavní navigace

Názor k článku Nový POST.CZ umožňoval přístup k cizím schránkám od Tommy - Zdravím všechny. Teto článek a hlavně reakce pana Ditricha...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 12. 2000 18:10

    Tommy (neregistrovaný)
    Zdravím všechny.

    Teto článek a hlavně reakce pana Ditricha mne přiměla k tomu, abych napsal také pár svých názorů.
    Nechci v mé raekci hanit POST.CZ, ale celá tato reakce je můj názor na post

    RE: Nečetli pozorně....
    Reaguji na p. Ditricha.

    Napsal jste: " ....Chyba se skutecne objevovala pouze pri deaktivovanych cookies v prohlizeci (pro MSIE, Tools --> Internet Options --> Security --> Custol Level --> Cookies Disable) a byla opravena reinstalaci PHP frontendu na vsech serverech POSTu v pondeli okolo 18. hodiny. Bezpecnostni riziko bylo vzhledem k poctu uzivatelu s vypnutymi cookies
    v prohlizeci(trouam si tvrdit, ze je jich mezi nami pouze nekolik promile) a vzhledem k tomu, ze 95% schranek jeste nemelo prevedeny zpravy zanedbatelne." .... Opravdu dobrý...... Takže asi by jste to bral jako úplnou prkotinu, když by se ve Vaší schránce úplně bez zábran kdosi pohyboval, zjistil si Váš přístup ( bylo zde popsáno jak ) a četl si Vaší poštu. Posílal poštu za Vaší schránky. ... Tak to jste opravdu vysoce tolerantní člověk. Já celou tuto situaci považuji za dost velký problém.

    "Hacknuti Postu.cz"
    Tato věc taky POSTu na reklamně nepřidá a co jsem četl články a některé názory na celou situaci, tak celkově postoj GLOBE k tomu co se stalo je docela flegmatický. Ale to je asi jen můj subjektivní názor.

    Já a POST.CZ
    Byl jsem uživatelem POSTu 14dní ( je to asi tak 4 měsíce na zpět).... Můj dojem je velice kritický. Na to že, je to "pouze" freemailový server, tak si myslím, že by se tato služba měla nabídnout 100% servis a bezproblémový provoz. ( jak je vidět z poslední doby, bohužel tomu tak není).
    Problém , který mne odradil od POSTu : Založil jsem si schránku. Nastavil jsem si informování o příchozí poště na mobil (Eurotel). A asi po třech dnech jsem zjistil, že mám ve schránce 7 e-mailů a nepřišla žádná zpráva. Poslal jsem si tedy e-mail z jiné schránky a zase nic. Kontaktoval jsem HELPDESK. Odpověď zpočívala ve velice podrobném popisu jak nastavit tuto funkci. Učinil jsem tak a zase nic. Opakovaně jsem kontaktoval HELPDESK. Jejich odpověď zněla , že je tato funkce nadstandart a tak funguje pouze z 10% .
    A bylo rozhodnuto .....ruším schránku.

    Co vy na to?
    Docela rád bych viděl na některém serveru ( portálu ) porovnání spokojenosti uživatelů freemailových služeb. A to včetně freemailů poskytovaných jako součást připojení k internetu ( REDBOX ..WOL.. a další ) a freemailů poskytovaných , jako součást portálů . Asi by jsme se divili . Mám dost známých co mají e-mail adresu na freemailu ( asi 80 ) a ani jeden na POSTu. ( pokud někdo o něčem víte, napište mi)

    Můj závěr:
    POST.CZ ....... Asi už mně nikdy nepřesvědčí o svých službách . A obzvláště po posledních čtrnácti dnech.
    Prostě POST už nikdy více -- to radši kulku do palice. -)))

    Tommy