Chápu ty, kteří si "vybrali" špatnou adresu, že kritizují komunikační služby, které nejsou v jejich dosahu, čili jsou pro ně "zbytečné".
Ale, jako jsou již miliony diváků v dosahu nejnovějších MUXů v DVB-T, jako jsou miliony uživatelů v dosahu rychlého internetu, jako jsou miliony posluchačů v dosahu DABu, tak pro tyto nezanedbatelné komunity jsou zkrátka možnosti nových digitálních technologií přínosem a do dnešní doby patří. A ti ostatní se s tím musí smířit, nebo pro změnu musí něco aktivně udělat. V dnešní době, ovládané penězi, je zbytečné čekat, že "někdo" se postará, bez ohledu na to, co to stojí a jak je to ekonomické?
Nemusí se na každou reklamu koukat skrze prsty. Část z ní může přinášet i potřebné informace. Nejsem znalcem hudebních skupin, zpěváků, písniček, ale od doby, kdy na displeji svého přijímače mohu vidět příslušné informace, které mne v tu chvíli zajímají, "civím" na jeho displej podstatně častěji, déle a rád.
Nechtějmě všechny služby zdarma. Každá něco stojí a reklama je přirozeným zdrojem financování komerční služby, kterou máme přece "ZADARMO".