No, já to řešil podobně. Tedy převedení čísla. Odmítali zrušit původní. Že jsem jim řekl, že jestli to prostě nezruší, tak, že zruším svoji pevnou i net a že s nimi v tom případě okamžitě končím. Takže to pak opravdu zrušili na počkání. Asi do hodiny. Ono se prostě na ně musí řvát ono to s nimi nejde.
Stejně tak reaguji na jejich prodejce. Když začnou nabízet IPTV. Tak jim pohrozím, že pokud ještě někdo od nich zavolá, tak že do 24 hodin zruším jak pevnou tak net. Pak teprve dají pokoj.
A ne že by s nimi nebyly problémy dál. Sice ne technické, ale pro změnu účetní, mají tam teď nějaký super binec. Předminulý měsíc mě šlohli asi o 400kč. Reklamaci okamžitě uznali a ty 400Kč mi vrátili. Na čež mě minulý měsíc radostně šlohli o 300Kč. Tak jsem jim zase volal...Opět to okamžitě uznali. Tak jsem zvědavý zda mě vrátí v dalším měsíci ukradené 300 a šlohnou mě o 200 nebo jak to bude pokračovat...Je to prostě taková firmačka.