Hlavní navigace

Názor k článku O2TV prochází největší změnou v historii od Dan - Televize je záležitostí minulého století. V moderní době...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 7. 2013 9:11

    Dan (neregistrovaný)

    Televize je záležitostí minulého století. V moderní době nekonzumuje divák to, co si určí producent, aby konzumoval, ale to, co si VYBERE.
    Tedy má přístup do ohromného archivu filmů, seriálů, pořadů atd. a z nich si KDYKOLIV sám vybere na který se bude dívat.

    Já doma nemám TV a nechybí mě, ani mojí přítelkyni. Zrovna tak ani bratr a ani jeho přítelkyně nemají TV a rovněž jim nijak nechybí.
    Pokud chci něco vidět, tak jenom kliknu a koukám - chci, abych se mohl dívat na to, na co chci já a v čase, kdy chci já!

    Jediné služby, kde má koncept "televizního vysílání" smysl mohou být sportovní přímé přenosy nebo programy sloužící jako kulisa (hudební TV, rádia atd.)

    Ovšem abych se díval do nějakého "programu" a čekal na nějaký film nebo pořad, to mě ani nehne! Navíc v době, kdy ho lze najít v programu televize, už je většinou několik let ke stažení na netu (je-li to film) :-).

    Například jenom díky Internetu a právě tomu, že NEMÁM televizi, tak konečně vidím seriály, na které se dívám, ÚPLNĚ CELÉ. Jelikož často mám tak nabitý program, že třeba nemám několik měsíců vůbec čas na věci jako jsou seriály, ale pak mám zase pár měsíců, kdy mám každý den dost hodin volna...
    Dřív, při sledování přes TV, jsem vždy viděl ze seriálu S01E01, S01E02, pak nic, nic, nic, S01E13, nic nic nic, S03E15, nic nic nic... a pak ten seriál už přestali dávat :-D.

    Ale teď? Díky Internetu vidím pěkně úplně každý díl, protože sice jsem na tom s časem stejně (nebo ještě hůř), ale seriál si mohu celý stáhnout a pustit si ho prostě až mám čas já - takže se na něj třeba rok nedívat vůbec a pak se podívat na celou sérii během týdne.

    Právě proto myslím, že klasická "televize" prostě vymře s jejími starými uživateli a lidé narozeni později už ji používat nebudou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).