Hlavní navigace

Názor k článku Obchodní zástupci českých portálů pod lupou od anonym - ok, uznávám, že viral není jen o spotech...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 3. 2007 15:16

    anonymní
    ok, uznávám, že viral není jen o spotech (blogy jsem nějak opomenul) co se týká Libimseti a podobných komunitních webů, tak tam je to čistá komerce (ze strany webu je vidět rukopis T. Kapalína) Ostravak je podle mě jasný příklad síly dnešních masivních médií, kteří si vybrali jednoho blogera, který není zajímavý obsah (to mi nikdo nevnutí) ale formou (to připouštím..). Btw. u jeho knížek si neumím dost dobře představit, že bych se k nim třeba za 20 let vracel jako k hodnotné literatuře... to budí úsměv! :-)

    Ocelářská společnost byl jak jsem psal extrémní příklad, na druhou stranu vtipný klip s L. Mittalem jako např. čarodějem v hlavní roli nového viral klipu - Lakshmi Steel maker... by nemuselo být také zlé... zkrátka ocelářkská spol. byl joke :-D

    web 2.0 je podle mě také jen mediální pojem, ale chtěl jsem vymezit prostor, o kterém se bavím...

    konec diskuze
    ............................................................
    Abraham Maslow jr.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).