Vazeny pane Cermaku,
Vas nazor je mensinovy. V minulych mesicich jsme s casopisem Strategie a agenturou ULTEX Market Research realizovali vyzkum o vnimani profese PR mezi novinari. Vysledky vyzkumu jsou zcela v protikladu s Vasim prispevkem. Napr. pouze 17 % dotazovanych novinaru vnima PR obor negativne, 64 % novinaru napomahaji PR agentury v praci, atd. Detailni informace si muzete precist ve Strategii, ktera vyjde 6. listopadu. Vase tvrzeni, ze vsechny agentury jsou stejne, jako kdyz premier rika, ze vsichni novinari jsou...
S pozdravem
Martin Hoferek
vykonny reditel
Asociace Public Relations Agentur
PS. Prispevek jsem jiz poslal trikrat a doufam, ze uz to vyjde.
Kazda organizace si chvali sve peri, vy taky. O tom, jak se takove "nezavisle" vyzkumy pod vedenim toho, kdo touzi po kladnych vysledcich, delaji, netreba moc mluvit.
Na druhou stranu - pokud takova hlalda novinaru bere kladne vsechno, co je v jednotlivych bodech clanku zcela opravnene kritizovano, mluvi to v neprospech profesni urovne onech novinaru.
Myslim, ze clanek nebyl o tom, ze VSECHNY PR agentury jsou spatne apod. Bylo v nem kritizovano zasilani nesmyslne velkych (nad 1 MB) emailu, casto s nulovou vypovidaci a aktualni hodnotou. To se tyka tak 3 z 20 nejvetsich PR agentur a snad kazdy z oboru vi, kterych...