Článek jsem nepsal já. Věta "česká legislativa totiž umožňuje zasílání tzv. obchodních sdělení i bez předchozího souhlasu adresáta" znamená, že existují případy, kdy je možné obchodní sdělení zasílat i bez předchozího souhlasu adresáta (tedy například pokud adresátem je zákazník). Neříká, že je možné zasílat obchodní sdělení bez předchozího souhlasu komukoli.
Pro zákazníky platí opt-out, pro ostatní opt-in. Tj. pokud na zákazníka v souvislosti s obchodem získáte e-mail, můžete mu obchodní nabídky posílat, pokud zákazník zasílání nabídek neodmítne. Samozřejmě dál platí i ostatní pravidla, jako že obchodní nabídka musí být označená a že zákazník má jednoduchou možnost další nabídky odmítnout.
Dobrý den,
v této problematice se nevyznám úplně přesně. Ale dle toho, co vím, není možné zasílání elektronických obchodních sdělení bez předchozího souhlasu.
Ve Vašem článku uvádíte: "Česká legislativa totiž umožňuje zasílání tzv. obchodních sdělení i bez předchozího souhlasu adresáta. ". Dle mého názoru je to nepřesná, zavádějící formulace.
Čerpal jsem z tohoto článku Vašeho sesterského serveru: http://www.root.cz/clanky/obchodni-sdeleni-bez-predchoziho-souhlasu-to-nejde/
Je možné, že se situace změnila a já mám staré informace. Jak je to tedy doopravdy?
Díky a přeji pěkný den!