No, soustružník s tím může seknout a udělat se pro sebe. Otázka je, jestli dokáže pak svou práci a prodat.
A management je důležitý v okamžiku, kdy se vyrábí věc, kterou nezvládne vyrobit jednotlivec (třeba ta lokomotiva). To už musí někdo organizovat a řídit a to, jak to umí, značné ovlivní výsledek.
Jeden příklad: americká pobočka naší firmy cosi vyvíjí, dělá na tom 30 lidí již třetí rok. Jenže zákazník najednou prohlásil, že už nechce čekat (kdo by se divil), tak to zadali nám a tady jsme to udělali v osmi lidech za tři měsíce. Ten nebetyčný rozdíl v produktivitě jde jen a pouze na triko managementu, dělníci dole jsou stejně schopní (to vím, pár měsíců jsem v té americké pobočce dělal). A jestli si myslíte, že to je tím, že a Americe ti manažeři hází lidem klacky pod nohy, tak pravý opak je pravdou, rozdíl je v tom, že naši manažeři se nebojí udělat a prosadit rozhodnutí, zatímco ti američtí se jen zajímají o firemní politiku a nechávají dělníky, ať se starají a rozhodují sami.