Hlavní navigace

Názor k článku Odpůrcům bannerové reklamy scházejí argumenty od anonym - To ani ne:-) Spíš jde o to, že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 3. 2008 11:46

    anonymní
    To ani ne:-) Spíš jde o to, že některé věci se daleko lépe vyjadřují piktograficky, nebo animací. Obrazové vyjádření je daleko víc o pocitech, než o nějakém racionálním uvažování a daleko lépe buduje "lásku na první pohled". A není to úplně doména jenom mladých lidí. Všichni vnímáme některá grafická vyjádření daleko lépe než text.
    Jako příklad budiž např. palubní deska v autě. Představte si, že by tam místo barevně, pozičně a graficky rozlišených symbolů byly jenom stejnobarevně svítící texty např. dole pod budíky.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).