Ono je hlavně paradoxní, že tam, kde by tyhle služby mohly mít nějaký smysl, nejsou (typicky menší města bez funční MHD). Samozřejmě, není tam tolik líných hipsterů a v případě Prahy turistů, na které to cílí.
Ale třeba v Brně to vůbec smysl nedává ať už bikesharing nebo koloběžky - MHD tu jezdí pořád a v okruhu současných sharingů což je širší centrum města není absolutně nutné používat něco takového - MHD je dostačující nebo to dojdu o pár minut později pěšky. A na to, abych si třeba jako student půjčil o víkendu kolo / koloběžku a jel někam za město se projet, je to taky nepoužitelné. Problém přehuštěné dopravy to neřeší, přepraví to oproti MHD naprosto minimální počet lidí a vzhledem k "ohleduplnosti" většiny uživatelů ať už sdílených nebo vlastních kol / koloběžek to akorát způsobuje problémy s chodci (čest těm pár normálním jezdcům po dvou kolech)
Naopak v menším městě by se to i hodilo, ale zase jen pro pár lidí, takže se to nevyplatí. Tak se buď bere taxík nebo pokud nejsou zavazadla, následuje procházka. MHD jede když dobře, v půlhodinových intervalech, někdy ani to ne, takže je víceméně nepoužitelná.