Hlavní navigace

Názor k článku Pavel Vopařil (Economia): O reklamu se budeme rvát s televizemi i s Googlem od moudrej - byly jediné zdroje informací ráno noviny a večer...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 12. 2014 9:39

    moudrej (neregistrovaný) 89.233.130.---

    byly jediné zdroje informací ráno noviny a večer televizní noviny, přes den možná rádio. Člověk si koupil jedny papírové, dal jim 30 minut, to byl jeho zvyk.

    Nyní je zvykem proletět titulky mnoha novin (nejsem výjimka asi, mám jich okolo 10 denně), občas přečíst článek.

    Ihned.cz má počitadlo přečtení u článku a spíše než noviny, to vypadá jako lokální blog (aktuální otvírák má 3500 kliknutí na titulek, což samozřejmě neznamená přečtení)

    Konkurentem ihnedu není na internetu jen Financial Times a jiné noviny, ale hlavně všechny ostatní stránky na netu. Sociální sítě, odborné stránky, messengery, .... Novinám dáváme méně našeho času než před 20 lety, protože jsou snadno přístupné jiné alternativy jak trávit volný čas.

    V článku nikde není počet uživatelů DVTV, jen procenta. Video je imho úplně mrtvé pro noviny, 3 minuty na zhlédnutí reportáže je zvyk z televize (kde funguje) a nepatří na inet.