Hlavní navigace

Názor k článku Pavel Vopařil (Economia): O reklamu se budeme rvát s televizemi i s Googlem od Ivan Nový - trh je jediný reálný a objektivní signál, který...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 12. 2014 9:48

    Ivan Nový (neregistrovaný) ---.tvtrinec.cz

    trh je jediný reálný a objektivní signál, který manažer má. Předplatné má funkci povrchového napětí, brzdí rozvoj. Zavádí jakousi minimální jistotu, což znamená, že se není třeba dále snažit a rozvíjet své služby. Kdyby měli více předplatného, žádná DVTV by nevznikla. Jinak noviny musí přejít na video, aby přežily, texty z novin postupně vymizí a poměry se obrátí, na jeden text budou připadat 3 videa. Časem. Je to dobré pro reklamu a tedy i pro noviny. Všimněte si, že například Čapek ve své tvorbě noviny viděl jako médium pro černou kroniku a soudničky. A pokud přenášel noviny do literatury, tak právě touto formou (Povídky z jedné kapsy). A video obsah je pro to mimořádně vhodný a levný. Jeden redaktor obíhající soudy a policejní stanice s iphonen. Autentické, syrové, účinné. Za pár let ohebné LCD displaye zcela změní mediální trh, protože se budou vyskytovat v dnes neočekávaných kontextech. A dnes se rozděluje tento trh, kdo zaspí dnes, pak to už nedožene. Viz postavení Seznamu a Googlu u nás.