Hlavní navigace

Názor k článku Pavel Vopařil (Economia): O reklamu se budeme rvát s televizemi i s Googlem od Ivan Nový - A u textu je to snad jiné? Video...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 12. 2014 13:46

    Ivan Nový (neregistrovaný) 85.135.69.---

    A u textu je to snad jiné? Video má výhodu možnosti podprahového vnímání, takže díky tomu už po prvních obrázcích můžete vědět, kde co je a podle toho se orientovat. Prostě potřebný text a obrázky bude vložen do videa s obrázkovou frekvenci třeba 0.5 obr/s. Takže v obraze ho neuvidíte, mozek ho však zaregistruje. Navíc video má být udělané tak, že nemáte potřebu přeskakovat, nemusí trvat 3 minuty, ale třeba jen pár sekund. Prostě i web bude muset počkat na nějakého nového Ejzenštejna, který nově definuje střih pro tyto účely a vytvoří tak vhodný vizuální jazyk. Pokud se to doplní o sledování pozornosti diváka (web je personalizovaný, každý má svůj obraz) tak bude možno střihat dynamicky, například bude-li klesat vaše pozornost, zařadí se automaticky jiný záběr. Navíc je možno to vyhodnocovat statisticky a systém se může učit a sám video střihat tak, aby udržel vaši pozornost. Má totiž k dispozici i minulé reakce jiných uživatelů, na základě čehož může vytvořit typové profily střihu a zájmu o dané sekvence. Pak přeskakovat nebude třeba. Toto samozřejmě odhalí i nejlepší moment pro vložení reklamy.