V momentě kdy přestal webmail seznamu fungovat a vyskočila hláška typu PROBLÉM MŮŽETE NAHLÁSIT .... udělal jsem to a připožil svůj názor a zkušenosti:
Dobrý den, musím se přiznat, že Vaše služby na iOS používám minimálně.
Dnes jsem ale potřeboval použít adresu @email.cz a to jak webmail funguje či nefunguje je opravdu zoufalost. Promiňte, ale jinak nelze hodnotit nejen funkčnost, ale i design webu a hlavně neintuitivnost a nelogičnost uspořádání celého webmailu. Proč na mobilním zařízení, kde je třeba brát v úvahu nedostatek prostoru i snahu úspory přenesených dat se např. při odhlašování musím vracet na HLAVNÍ STRÁNKU?
Proč po otevření zprávy nemohu pokračovat na následující, či předchozí?
Hlavně, že tam máte PŘESUŇ DO SLOŽKY - ODESLANÉ. Řekněte mi, kdo může potřebovat přečtenou zprávu přesouvat do složky odeslaných emailů? Proč při volbě ODPOVĚDĚT se zmenší velikost fontu o 1-2 stupně, což je na mz velice znatelné! Myslím, že dotazovat se jestli označenou zprávu, poté co zadám SMAZAT, musím ještě jednou odpovědět PŘESUNOUT ZPRÁVU DO KOŠE ANO/NE je naprosto zbytečné. Z koše si jí mohu vrátit. Pokud bych volbu zadal omylem, nedokážu si ale představit jak velký osel bych musel být, abych nevěděl co potvrzuji. A pokud se ještě mohu zmínit o jedné opravdu velké nelogičnosti v nemobilní verzi, kterou označujete "KLASICKY" tak si zkuste smazat libovolný email. Ano opět budete hloupě dotazováni OPRAVDU ZPRÁVU SMAZAT? Zatímco vysypat koš se stovkou emailů, tento nevratný krok učiníte pouhým jedním kliknutím. Tam by potvrzení bylo na místě, nemyslíte? A moc Vás prosím, pokuste se poohlédnout po lepším grafikovi, protože design ála DOS aplikace v roce 2012 prosím už NÉ.
Odpověděli mi, že "...společnost Seznam.cz, a.s. v současné době nenabízí přímou emailovou podporu..."
Core byznys je prodej reklamy. Cili zobrazit ji co nejvice. Jak si ale mam vysvetlit totalni dodrbani webu Spoluzaci?
Design radoby kopie nastenky FB, lidi do mych trid prestali chodit, diskuze utichly. Navstevnost temer na nule, cili zobrazovani reklam taktez na nule.
Stejne je to ve vice tridach, dle diskusniho fora na supportu Spoluzaku.
Uz to trva par mesicu a zatim se nepoucili, nevratili to zpet, aby to bylo zase pouzitelne.
Co tim sleduji? Chteji prodavat hodne reklamy, ale na druhou stranu odradi lidi, aby jim na weby chodili a reklamy zobrazili? To prece nedava smysl...
http://www.milionovastranka.net/documents/evaluation/vyhodnoceni.htm
Cituji sám sebe:
2. Google versus Seznam
Česká slova: (-14.84)-(-18.42) = 3.58 procenta.
Google.cz je cca o 4 procenta lepší než Seznam.
Škoda, že je to starší rozhovor a nejsou v něm zmíněny výsledky z redesignu Sport.cz....
Také mi z celého rozhovoru přišlo to tlačení na pilu u Super.cz už moc. Ano, tato změna se povedla, ale z článku to vyznívá jako by to byl zlatý grál Seznamu.
Pokud i další inovace budou vycházet jen ze Super (jako ten Sport) tak to krok správným směrem nebude.
Sport je momentálně nečitelný a dotlačil mě (uživatele Seznam HP a sportovního nadšence) do toho, abych si sportovní box z HP odstranil :(
1. Líbí se mi jak PZ odstřelil Daniela Dočekala: „Nemáme k [spolupráci s Facebookem] žádný důvod.“ Chtěl bych vidět, jak vypadal facebookový nadšenec Dočekal v tu chvíli. Šok a údiv na jeho ksichtě.
2. Super.cz není vůbec inovativní. Styl a grafickou úpravu vymysleli jiní a jinde aspoň dva roky před Seznamem. Řekl bych, že to byl odvážný – ne inovativní – počin v rámci Seznamu, který, jak PZ přiznává, byl zkostnatělý a pokojený se sebou.
Seznam byl před říjmen 2009 srovnatelný a možná lepší než Google. Pak zavedli nový fulltext (antispam) systém a hodně to pokazili. V té době jsme byl velkým kritikem fulltextu Seznamu, podle mne byli několikrát horší než Google.Ale během roku 2011 vrátili kvalitu hlodání skoro a původní úroveň. To je objektivní, nikoli subjektivní hodnocení.