Hlavní navigace

Názory k článku PayU roste. Za poslední rok protočilo skoro čtyři miliardy

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 11. 2014 18:42

    laco (neregistrovaný)

    Zavital som na payu.cz, vidim v hornej casti "Chcete obchodní nabídku i smlouvu během pár minut?". Reku co by nie, chcem - tak kliknem. A jejda, chcu po mne ico, telefon, vyplnam. Chcu rocny obrat, zadavam teda ten najnizsi a tesim sa, ze v druhom kroku sa dozviem ake su poplatky.

    Smola, nedozviem.

    Pri obrate 0-50000/mesacne system vyhodi hlasku " Vážený obchodníku, dle údajů, které jste právě zadal do našeho systému jsme identifikovali Vaši společnost jako potenciálně významného klienta, kterému bychom rádi věnovali osobní přístup. Proto Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na individuálním nastavení podmínek pro provoz platební brány PayU na Vašem shopu."

    Inac povedane, pekny ojeb ako na nalakanie toho, ze sa za par minut dostanete minimalne k tym poplatkom sa nedozviete nic. Formular podvadza, "klame telom", ziadnu vysku poplatkov sa nedozviete. Sluzi to len k tomu aby vytiahli z ludi kontakt.

    Za mna KO a povedal by som, ze nespokojnych bude viac.

  • 13. 11. 2014 19:35

    kvakoš (neregistrovaný)

    protože až ty poplatky uvidíš tak tě omejou... :-)
    já založil účet v RB (bez poplatků, to se dá bez problémů domluvit) a použil jejich akceptaci platebních karet pro měny CZK, Eur a Usd za 1,7% z platby, což je přijatelné.
    To samé má i Csob, ale účet bez poplatků mě nedali

  • 13. 11. 2014 20:41

    XXX (neregistrovaný)

    Je tam víc možností, nejčastěji máš nějaký roční poplatek za provoz, větší shopy ho myslím neplatí (to je cca 3-4 tisíce ročně) + poplatky dle zvolené platební metody, samozřejmě nejpoužívanější jsou klasické platební karty, někde okolo 2% plus mínus. Ostatní platební metody podobně, ale některé nepoužívá prakticky nikdo. Výplata peněz z brány - do 48 hodin na vlastním účtu. Funkčnost je po počátečních "nemocech" z dob, kdy např. platebky jeli přes Moneybookers již ok. Akorát tam nějak přibylo mailů a potvrzování (pro platícího spotřebitele), ale to je zřejmě vyvoláno naší hloupou legislativou než jimi samotnými.

  • 14. 11. 2014 8:50

    Petec (neregistrovaný)

    Přijímám platby přes PayU na Aukru. Nevidím ale jedinou výhodu, spíše naopak, mám složitější dohledávání plateb a ještě musím odklikávat přesun z PayU na můj účet. Peníze tedy ve skutečnosti obdržím později, než kdyby byly poslané na účet přímo. U zboží mám stejně uvedené že zasílám za 4-6 dní. Pochopitelně se snažím co nejdříve, tak že často po avizu od PayU okamžitě. Obecně ale ze systému nevidím proti starým dobám žádný přínos a do svého shopu nebudu implementovat ani omylem. Už je z principu, že v pozadí jsou Jihoafričani, stejně jako za Mallem, který zásadně bojkotuji.
    Pro Aukro je PayU i způsob bezúročného úvěrovaní, tím že peníze nějakou dobu vlastní a mohou s nimi pracovat, třeba za odporné reklamy. Stejně mám pocit, že to nějak upadá, dle sledování aukcí i prodejů. Co tam tedy funguje, prodej padělků a zboží z Aliexpresu o polovinu dražšího než když si jej sám v Číně objednám.

  • 14. 11. 2014 22:59

    T. (neregistrovaný)

    Až budeš taky na Aukru nakupovat tak možná pochopíš, že PayU smysl má a dost velký, zvláště pro ty, co nakupují často u různých prodejců. Je to výhoda pro kupujícího, že jsou prodejci stále omezení a nechápou, že i pro něj výhoda to na Aukru přijímat (když už to teď v podstatě není povinné), je jejich problém a natvrdlost. Nějaké představy o tom, jak se úvěruje Aukro a jak s těmi penězi pracují, je směšná. Navíc kolik tam průměrný prodejce může mít zůstatek, stejně to každý hned převádí na účet. A i s tímto převodem je to často rychlejší a pohodlnější než když kupující bude platit přímo na účet (snad s výjimkou platby v rámci stejné banky)
    Navíc je to zadarmo, na rozdíl třeba od tolik srovnávaného PayPalu.
    Jediné co se dá Aukru na PayU vytknout, je ten způsob, jakým to vnutili používat. Samotná služba funguje (na poměry Aukra) kupodivu dost dobře.

  • 18. 11. 2014 12:04

    kins (neregistrovaný)

    Na aukru se mi jako kupujícímu PayU líbí, zaplatím zboží obratem ať mPenězi nebo kartou a neřeším zadávání platby apod. Proto mě překvapilo, že když jsem chtěl nakupovat na polském aukru (Allegro), tak jsem si myslel, že to bude bez problému, když PayU nabízí taky. Zboží jsem měl naplánované vyzvednout v nějaké polské zásilkovně. Ovšem narazil jsem, právě na PayU, protože to po mě při placení kartou chtělo kód PESEL (polské rodné číslo). Což jsem těžce nepochopil a samozřejmě obchod neproběhl, protože jinak než kartou jsem platit nechtěl. Mezistátní bankovní poplatky jsou přeci jenom ne zrovna nejmenší.

  • 14. 11. 2014 11:35

    Marek (neregistrovaný)

    Jo to určitě jo. Ale ty poplatky jsou mazec. Už se těším až to EU zastropuje (poplatky pro platbu kartou). Je to potřeba jako sůl.
    Dát 2 - 2,5% jenom za zprostředkování platby, mi přijde jako vydírání. Procentíčko po precentu se krásně ukrazuje z marží, a pak se tu každej zákazník diví, proč je tu tak "draho".
    Jsme hrozně rozmazlení a chceme služby typu porsche za cenu ojeté fábie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).