Hlavní navigace

Názor k článku Petr Bína (Svět bedýnek): Lidé řeší spíš dopravu zdarma, než kvalitu od Lída - Já u nich občas nakupuji, protože k jinému...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 12. 2015 8:08

    Lída (neregistrovaný)

    Já u nich občas nakupuji, protože k jinému ovozelu, než je ten v supermarketu, bohužel nemám přístup. Vyhovovalo mi, že mi to dorazí až pod nos a celé mě to včetně objednání stojí 5 minut času, navíc chuťově nám většina přišla lepší, než co jsme znali. "Zajíc v pytli se nekupuje", týden dopředu je známo, co v které bedýnce bude, neví se množství. Nicméně ceny mi občas přijdou dost neúměrné, třeba jedna bedýnka, která stála 369 Kč obsahovala 1 avokádo, 1 okurku, 1 červenou papriku, několik rajčat, 1 svazek ředkviček, 1 ledový salát a krabičku rukoly a krabičku listového špenátu. Celková hmotnost toho všeho byla 2,5 kg včetně papírové bedýnky... :-(

    A právě ten jejich nový web mě extra vzteká, spousta funkcionalit ani po měsíci nefunguje jak má. Plus mě pobavilo vyjádření, že "Bedýnky naplněné farmářskými produkty si zákazníci mohli objednat vždy na další týden, nový web měl tuto dobu původně zkrátit na dva dny. Nakonec to ale zvládneme do 24 hodin." Ony šly v minulosti bedýnky objednat na dost dlouho dopředu, nejen na ten týden - tzn. pokud jste věděli, že budete třeba přes celé léto chtít každé pondělí bedýnku, tak jste si mohli zadat dílčí objednávky a pak už se o to nestarat. I na ten další týden bylo potřeba objednávat v týdnu předchozím, tedy třeba i středeční závoz do čtvrteční půlnoci v předchozím týdnu, výhoda byla, že se objednávka dala editovat a stornovat, takže ani ty objednávky udělané dopředu nebyly nijak závazné. S novým webem tohle moc nejde. Na úterý už sice stačí objednat do pondělí, ale editovat a stornovat objednávku už jde jedině tak, že jim zatelefonujete nebo napíšete, vysvětlíte, co potřebujete a oni vám to upraví. Pokud to stihnou v termínu, což zrovna teď před Vánoci bylo jaksi dost nejisté. A poté, co vám tu objednávku upraví, vám sice přijde e-mail, že se změnil stav vašich kreditů (přednabité peníze, ze kterých se pak objednávky strhávají), ale objednávka v systému visí pořád ta původní, takže si to nemůžete zkontrolovat. Poslední objednávka mě stála čas strávený nad třemi e-maily plus k tomu jeden telefonát poté, co tu objednávku očividně zeditovali špatně, což jsem měla možnost poznat jen podle toho stavu kreditů. Mám v plánu u nich už dál neobjednávat....

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).