Hlavní navigace

Názor k článku Petr Slováček (O2): Vectoring už umíme, xDSL můžeme příští rok zrychlit o 80 % od a. dlouhy - Pokud poskytovatel obsahu produkuje obsah v objemu, ktery...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 5. 2014 7:51

    a. dlouhy (neregistrovaný)

    Pokud poskytovatel obsahu produkuje obsah v objemu, ktery zpusobuje problemy/naklady poskytovatelum pripojeni, tak at to poskytovatel pripojeni resi se svym zakaznikem - tj. koncovym uzivatelem. Jak? Zvedne mu cenu a odstupnuje to podle nakladu ktere s tim ma, t.j. dle mnoztvi prenesenych dat.

    Zajimaji te filmy a vesela videa v HD? Priplat si.

    Pokud prinasi koukani na vesela videa (s reklamama) nekomu zisk, tak at zaplati konkretnimu koncovemu zakaznikovi prispevek na lepsi FUPku.

    Kdyz si nekdo po telefonu dohodne kseft ktery mu vydela furu penez, tak z nich taky neplati operatorovi provize.

    Jinak z grafu a cisel pana reditele je videt, ze moderni trendy na tema sledovani chovani zakaznika operatori take zvladaji. Vedi kam se kouka a co ma za telefon. Tipuji, ze todle je jeden z duvodu, proc velci poskytovatele obsahu jiz nejakou dobu sifruji (davaji vsude https). Aby jim ciste teoreticky nekdo nesebral jejich vynosne zbozi (chovani uzivatele sluzeb "zdarma").

    P.S. PPF naprosto vazne chystala 4. operatora a mela na to nekolik let team mnoha lidi z oboru, z nichz rada pred tim mimo jine zachranovala Ufouna (ti co ho "budovali" se po svem vyhozeni vratili povetsinou zpatky do firem typu O2). To je pane prekvapeni, ze lide z PPF vedi o cem je rec :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).