Vy byste mohla jít z fleku dělat do Pepy, také zjevně nejste schopna chápat text.
Pan Krejčí nic nereklamoval. On popsal svou ne příliš dobrou zkušenost s daným podnikem. Konkrétně kritizoval tohle:
"Prostředí, kde se jídlo připravuje, je z pohledu zákazníka děs. Pro ty kdo tam nebyli - jde o zadní trakt smradlavé hospody, k výdeji se jde tmavou páchnoucí chodbičkou s odloženými bednami a kdoví čím ještě a pohled do kuchyně by asi zajímal hygienika. "
Na to se dá buď nereagovat nijak, popř. reakcí mimo diskuzi (třeba s nabídkou refundace). Protože každý diskutér u nich musí být zaregistrován, kontakty na něj mají a mohou se na něj obrátit sami.
Nebo mohou v diskuzi slíbit, že to prověří a dají vědět.
Nebo mohou v diskuzi napsat, že pan Krejčí je lhář, protože podnik není v zadním traktu smradlavé hospody, ale v naleštěném prostředí pražského Paladia.
Ale reagovat na takovéto konkrétní výtky šablonou "pokud se nabídka neshodovala s realitou, kontaktujte nás", je skutečně výsměch.