Hlavní navigace

Názor k článku Placení online – plíživá revoluce od Mad Postman - O tomhle jsem se již zmiňoval. Česká Pošta...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 7. 2004 19:39

    Mad Postman (neregistrovaný)
    O tomhle jsem se již zmiňoval. Česká Pošta v mnohých oblastech zásilky na dobírku nedoručuje, ukládá je rovnou na poště. Nevyhovuje-li Vám to (jste upoután na křeslo u počítače atd, nebo jste prostě přes den doma), stačí jednou zajít na svojí (nebo kteroukoliv jinou) poštu, zpravidla do reklamačního oddělení a požádat tam o výhradu z ukládání dobírkových zásilek, sepíšou tam s Vámi malé lejstro (prakticky jen Vaše jméno [+jména rodinných příslušníků {bydlících na stejné adrese, že}, kterým chcete taky přebírat zásilky]) a adresu a je to... :)
    Tohle se týká pouze doporučených a cenných (s cenou do 5kKč) balíků s dobírkou, u ostatních (cenné balíky s cenou nad 5kKč, obchodní balíky, profi balíky, cenná psaní, balíky se službou "pilné") zásilek s dobírkou by měl být učiněn pokus o doručení.
    Česká Pošta umí dobře sloužit, jen je jí třeba umět k tomu dokopat, IMHO a AFAIK.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).