Hlavní navigace

Názor k článku Platené odkazy začínajú byť populárne od Miroslav Suchy - Ja beru to, že i s tou cenou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 1. 2004 7:31

    Miroslav Suchy (neregistrovaný)
    Ja beru to, že i s tou cenou je to lacinější než jiné reklamy. Ale na druhou stranu, když bych si nastavl cenu za klik 1 Kč, tak to ještě neznamená, že mi tu reklamu musí zobrazit. Prostě pokud bude více než pět lidí, kteří dají více tak zobrazí jejich reklamu. Když o nějaké slovo není zájem, tak zobrazí mojí. Z tohoto pohledu nechápu tvrzení, že se jim to nevyplatí. To je 1Kč pod režijními náklady? To bych moc pochyboval.
    Vzhledem k tomu, že ta cena je samoregulační (když dá někdo víc, levnější reklama sama vypadne), tak mi přijde nesmyslné odmítat jakoukoliv cenu, když mám to klíčové slovo volné a nikdo o něj nemá zájem.
    Ad 2) Ano - dokážu si představit termín, který není běžný a který bude chtít zachytávat někdo. Bude to natolik specialní termín, že zde bude např. jeden až dva zájemci a nebudou se tedy přeplácet. Potom chápu, že minimální cena má nějaký smysl. Jenže i když bude na takovémto termínu minimální cena 5 Kč, tak vydělám maximálne 5 Kč denně (uvažujeme o velmi specialním termínu o okrajové záležitosti). Ale mnohem více bych vydělal na jiných termínech (např. z mého oboru), protože 1000*1Kč je 1000Kč a to je rozdíl. Takhle mají prostě jenom těch 5 Kč.