Hlavní navigace

Názor k článku Platené odkazy začínajú byť populárne od Josef Jarmara - Dobry den pane Suchy a ostatni diskutujici, dovolte...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 1. 2004 19:14

    Josef Jarmara (neregistrovaný)
    Dobry den pane Suchy a ostatni diskutujici,
    dovolte mi prispet take do debaty na tema ceny PPC odkazu etarget vs Google Adwords.
    Nasim cilem je predevsim poskytovat kvalitni sluzbu ku spokojenosti jak nasich klientu, tak uzivatelu internetu i nasich obchodnich partneru. Bez spokojenosti vsech zminenych stran neni mozne kvalitni PPC provozovat. Zajiste bychom mohli klik snizit na korunu, jen bohuzel s tim vysledkem, ze by uzivatel nachazel v sekci "sponzorovane odkazy" nekvalitni a nerelevantni brak a ve finale, by tuto sekci prestal navstevovat, nasledoval by konec celeho PPC systemu. Absolutnim zakladem je totiz privest klientum na stranky opravdu cileneho uzivatele nikoli grenerovat vysokou navstevnost za co nejmene penez.
    Musim konstatovat, ze vetsina nasich klientu si umi zvolit spravne ta slova, ktera jim smeruji na stranky presne ty uzivatele internetu o ktere stoji, a za ktere radi zaplati nejen 5 (ale i mnohonasobne vice) korun.
    Co se tyce porovnani s Google adwords tak v diskusi neni take uplne objektivni. Je pravda, ze muzete v dnesni dobe poridit vetsinu ceskych a slovenskych klicovych slov na Google adwords za 0,05 USD, ale je to predevsim z toho duvodu, ze na ceske domene chybi Googlu inzerenti. Muzete si byt jisti, ze za slova s vyssi poptavkou zaplatite na anglicky hovoricich strankach teke odpovidajici cenu (v nekterych pripadech zaplatite za prvni pozici i nekolik USD).
    Dalsi parametr, ktery je potreba pri srovnavani ceny vzit v uvahu je velikost trhu jako takoveho. Cesky a Slovensky trh je opravdu oproti zasahu Google miniaturni. My koncentrujeme vyhledavani z nekolika portalu vetsich i tech mensich, celkovy pocet dotazu ke kteremu ma pak klient etargetu pristup je naprosto unikatni a stale se zvetsuje (nove napr. kontextove odkazy na www.sme.sk, pristi tyden se muzete tesit i na ceskem internetu na zprovozneni kontextovych odkazu etarget).
    Jak spravne pisete charita opravdu nejsme, snazime se poskytovat dobrou sluzbu za dobrou cenu a to se nam myslim dari. Behem unora pripravujeme nekolik vylepseni systemu, ktera se neprimo tykaji i cenove politiky. (Ohledne tech 50.000 Kc mesicne se Vam ozveme :-))

    Dekuji za prostor v teto diskusi a preji pekny den.


    Josef Jarmara
    obcodni reditel etarget