Hlavní navigace

Názor k článku Platené odkazy začínajú byť populárne od David - Bohuzel typicky dotaz do vyhledavace klienta prichoziho z...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 1. 2004 14:28

    David (neregistrovaný)
    Bohuzel typicky dotaz do vyhledavace klienta prichoziho z e-targetu je velmi casto "klicove_slovo zdarma" apod., protoze e-target neumoznuje zadat zaporna/negativni slova, jako to lze napr. u Google AdWords. Takze velmi casto platite az desitky korun za to, ze nekdo hleda "predmet_vaseho_byznysu zadarmo". Na Google AdWords zadate mezi klicova slova napriklad -free, -zdarma, -zadarmo (neni-li vasim cilem inzerovat placene a sluzbu / zbozi poskytovat zdarma) ...

    Urcite to zavisi na tom, co clovek prodava / nabizi - chapu, ze malokdo bude hledat lednicku zdarma, ale chcete-li prodavat napriklad vyzvaneci melodie, pocitacove hry, webhosting ci podobne, budete platit predevsim za lidi, kteri sice hledali to, co prodavate, ale platit za to rozhodne nemaji v umyslu a uprimne to i vyhledavaci ve svem dotazu priznaji.

    Uvedene je pouze muj osobni nazor a zkusenost. Pokud se mylim, opravte me, prosim.