Hlavní navigace

Názor k článku Ponaučení z reklamní bajky o Atlasu a Centru od ujui - Musím s vámi souhlasit, rozhodně nechci snižovat kvality...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 4. 2007 20:05

    ujui (neregistrovaný)
    Musím s vámi souhlasit, rozhodně nechci snižovat kvality výborného článku, který srovnává úspěšnost reklamních kampaní. Ono je to ovšem velice ošidné a autor se dostává na tenký led. budu mluvit pouze o atlasu a bylo by to na jiný článek. Podle mě sledovat úspěšnost reklamní kampaně tímto způsobem je ošidné a konstatovat vyhození 30 milionu do kanalu(viz prispevky) zavadějící.
    Atlas se ocitl v takové situaci, kdy na sebe potreboval po letech pustu výrazně upozornit a to se mu určitě povedlo, dostal se do povědomí. Za jeho restartem je videt hodně práce i kdyz hodne práce je ještě čeká. Je nesmyslné opomíjet služby jako amapy,žena,pikant, měřit jejich úspěch jako výsledek kampaně je nemožné, na druhou stranu, kdo říká, že nepřilákála právě ona těmto službám tolik návštěvníků? Lidi se koukli na atlas, třeba i díky icq a našli tam prostě služby které je oslovili....
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).