Hlavní navigace

Názor k článku Ponaučení z reklamní bajky o Atlasu a Centru od Michal Kára - Tak jsem si ta cisla nasel: TM 5...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 4. 2007 12:54

    Michal Kára (neregistrovaný)
    Tak jsem si ta cisla nasel: TM 5 mil. zakazniku, za 4Q prirustek 226 tisic (+4.5%). Vodafone: 2.4 mil zakazniku, za 4Q prirustek 102 tisic (+4.3%).

    Takze i relativni prirustek ma T-Mobile (o neco) vetsi a to i pres vynikajici sobi reklamu. Takze bych rekl, ze mam pravdu spis ja a reklama byla sice "vynikajici", ale realna ucinnost jen prumerna :-)

    > Tím spíš, že u produktů, které platí někdo jiný, se může
    > stát i to, že mladí zatlačí (pod vlivem VF) na rodiče...

    A neni to presne totez, jako kdyz Centrum udela reklamu a lidi si pak rikaji, "Je, ten Seznam je super, ta jeho reklama s Bobikem je tak vtipna!"? Proste oba udelali reklamu, ktera byt vyborna, ve vysledku pomohla spis jejich konkurenci.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).