Hlavní navigace

Názory k článku Portál občana si pořídil komunikačního asistenta, jmenuje se Lev

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 11. 2019 9:35

    lupa.cz jsou už jako čučkaři

    Nemuzu prehlednout a zaroven ocenuji, ze je dr. Peterka laskavy clovek. Jako danovy poplatnik se uz ovsem musim ptat: kolik penez a casu lidi nas stal naprosto zbytecny komunikacni asistent (spravneji asi interaktivni menu)? Proc to neni dotazene do konce jako u mnohych komercnich firem, kdy se nakonec dostanete az k zivemu clovekovi? Za ty penize, ktere se v eGov rozpousti by to melo byt davno "v cene".

  • 25. 11. 2019 19:19

    Jirka

    Hezká ukázka PR v IT z poslední doby: chatbot neumí chatovat je to jen menu, a není to ani robot ale obyčejný program - ale prostě to obojí nějak zní víc cool. Jinak tento typ "boty" je horší než prachobyčejné fulltextové vyhledávání - spolehlivě dopálí inteligenty zdržováním a natvrdlým stejně nepomůže, takže jsou to úplně vyhozené peníze, stačilo by PDFko s obsahem. Ale to se tolik neplatí. Zlatý pan Sponka...

  • 25. 11. 2019 13:22

    Martin Lér

    Docela by mne zajímalo zda v koncepci egov, resp. komunikace s veřejnou správou jsou stále zachované datové schránky jako paralelní a nezávislá služba. Pokud už mám eidentitu, tak stejně nemohu některé služby (postavené na datovkách, viz výpis z trestního rejstříku) použít, a stejně tak neexistuje jiné centrální místo, kde bych mohl pomocí eidentity komunikovat se státní a veřejnou správou. Tzn. pro plnohodnotné využití potřebuji skutečně oboje, eidentitu i datovky, což je dle mého soukromého názoru trochu paralýza. Zvlášť až/pokud bude zprovozněna Soňa (BankID) - mít vše pod jednou střechou/přih­lášením by bylo asi užitečnější?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).