Jen nevím, proč si to kazíte "nadsazeným" marketingem:
- "téměř 4 mil. návštěvníků v Čechách" - ve skutečnosti je to kolem 3,4 milionů (podle Dana Dočekala, nekontroloval jsem to, ale je to ověřitelné v Netmonitoru)
- "se stává lídrem na Slovensku". Azet je stále větší (azet.sk 1 496 005 uživatelů + aktuality.sk 553 534 uživatelů oproti atlas.sk 1 119 313 + centrum.sk 564 066). Souhrn z toho udělat neumím, ale na první pohled je Azet pravděpodobně větší (sami uvádíte "téměř 1,4 milionů", takže nejspíš nedosáhnete společně ani na azet.sk bez aktuality.sk).
V denní návštěvnosti je náskok Azetu už několikanásobný. A v počtu zobrazených stran je náskok dokonce řádový. Možná jste mysleli jinou metriku, ale pak by bylo vhodné ji uvést, včetně zdroje.
Čeká vás velká výzva - sjednotit dvě dost odlišné firemní kultury. Přeju hodně štěstí.