No nevim jestli je tohle pro centrum dobry tah, koupili za velke prachy identicke sluzby a prakticky identicke uzivatele. oba servery jim budou navzajem na sobe kanibalizovat. Otazkou je co dal - neverim ze zachovaji vsechny znacky , rozdilny obsah a vyvoj. pokud pujdou pouze cestou obarveni jednotlivych sluzeb tak bude asi tratit vyrazne atlas. a pokud nekdo bude odchazet z atlasu, bude se znovu rozhodovat jaky portal vyuzivat a bude pomerovat seznam a centrum, v tomto pripade skupina prijde o uzivatele. Jediny kdo si podle me jasa je seznam, protoze jeho dominance na trhu se jeste vyrazne zvetsi. Navic u tech dvou identickych portalu bude 100% obrovsky prekryv sluzeb, tj. centrum naroste o kousicek - pochybuju o jakemkoli prinosu. Nejlepsi kupec se mi jevila Nova - pokud by propojila vetsi portal vyrazne s televizi tak to mohlo byt velice zajimave, takto to vidim pouze a jen jako postupny konec atlasu a presmerovani par zbyvajicich uzivatelu na centrum - nebude to hned ale v delsim horizontu si vzpomente na moje slova:-)
Sklik + Seznam fulltext na Atlasu. Morfeo bez reklam na Centru. To bude míchanice, jak dlouho tohle vydrží? Teda pokud z toho ještě nový majitel vůbec bude chtít mít "vyhledávač" a nezaměří se na ty ženské webové magazíny, kde bude mít silnou pozici.
Jen nevím, proč si to kazíte "nadsazeným" marketingem:
- "téměř 4 mil. návštěvníků v Čechách" - ve skutečnosti je to kolem 3,4 milionů (podle Dana Dočekala, nekontroloval jsem to, ale je to ověřitelné v Netmonitoru)
- "se stává lídrem na Slovensku". Azet je stále větší (azet.sk 1 496 005 uživatelů + aktuality.sk 553 534 uživatelů oproti atlas.sk 1 119 313 + centrum.sk 564 066). Souhrn z toho udělat neumím, ale na první pohled je Azet pravděpodobně větší (sami uvádíte "téměř 1,4 milionů", takže nejspíš nedosáhnete společně ani na azet.sk bez aktuality.sk).
V denní návštěvnosti je náskok Azetu už několikanásobný. A v počtu zobrazených stran je náskok dokonce řádový. Možná jste mysleli jinou metriku, ale pak by bylo vhodné ji uvést, včetně zdroje.
Čeká vás velká výzva - sjednotit dvě dost odlišné firemní kultury. Přeju hodně štěstí.