Samozřejmě nesouhlasím se způsobem, jakým katalogové firmy operují, ale šlo mi o to, jak to všichni odsuzují a nikdo nenapíše, že tu máme podobnost, která nikoho nevzrušuje. Do firmy přišel zástupce Seznamu a kromě všech kampaní, které bychom měli mít nabízel i zápis do firmy.cz, jinak budeme na internetu velmi obtížně k nalezení, bla bla. Říkám, že základní zápis je snad zdarma a zase, že to je bez loga a je ve výpisu až někde vzadu na straně 7 a bla bla nebudeme k nalezení. Jednatel (starší člověk) samozřejmě hned podlehl, protože firma k nalezení být musí, jinak zkrachujeme.. Podle mě to je celkem podobné, prostě neznalým lidem prodají nesmysl jako +3 fotky +logo za desítku ročně nebo kolik za to tenkrát chtěli, přitom ten zápis nestojí Seznam nic a jeho přínos pro zákazníka je velmi diskutabilní, neznám nikoho, kdo by hledal přímo na firmy a ne google/seznamu. Zápis do pochybného katalogu má přínos +- stejný.