Hlavní navigace

Názor k článku Praxe s přechodem od Českého Telecomu k Bluetone Premium od straha - Vážený autore, kdybyste si přečetl diskusi např. na www.dsl.cz...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 10. 2005 10:27

    straha (neregistrovaný)
    Vážený autore,
    kdybyste si přečetl diskusi např. na www.dsl.cz tak byste věděl, že bez internetu budete měsíc (a to se týká i přechodu z ADSL ČTc pod ADSL Telenoru) a pokud bez něj nedokážete žít, tak si na tu dobu zajistíte náhradu. (měsíc jsem přežil na GPRS)

    Moc se mi nechce věřit na nějakou vstřícnost od ČTc (přece od nich odcházíte) a 99% lidí kteří chtějí odejít od ČTc bude muset chtě nechtě čekat celý měsíc.
    Z toho měsíce leží žádost bez hnutí na ČTc 15 pracovních dní (3 týdny) ! a nic se s ní neděje.

    K nastavení modemu: nastavení se dá najít na stránkách Bluetone, kde je přesný postup jak se mají zadat údaje do modemu. Takže to nebude o zoufalcích ale schopnosti nalézt informaci na stránkách Bluetone...

    K vypojení linky. U mě přepojení proběhlo přes den když jsem byl v práci, takže jsem výpadek nezaznamenal - večer to chodilo. Ve vašem případě se nedá přesně určit kde je problém, zda to ČTc odpojil a nezapojil do kolokační skříně ČRa nebo to ČRa u sebe ve skříni chybně zapojil nebo nakonfiguroval. Takže v tomto případě bych vinu nedával pouze ČRa.

    Článek mi připadá velice ovlivněn strategií ČTc naštvat co nejvíce zákazníků přecházejících pod LLU, kdy se pomocí jednoduchých technických "překážek" (dáme jim to do jiného portu, uděláme to až ten poslední den lhůty...) má vzbudit v potencionálních zákaznících LLU firem pocit, že za všechny problémy můžou jen a pouze ony (v tomto případě Bluetone).