1. Informace o tom, že v případě přechodu od ČTc k Bluetone zůstanu měsíc bez ADSL mi operátor poskytl bez dotazování. 2) S fungováním přihlašovacího systému na stránkách Bluetone jsem měl potíže (zjištění možnosti připojení ADSL). 3) Jeden z několika operátorů s nimiž jsem mluvil se choval skutečně jakoby jeho hlavním úkolem bylo mne naštvat. 4) Nakonec jsem službu Bluetone nevyužil jednak proto, že stáhl z nabídky variantu ADSL bez hlasových služeb, jednak kvůli uvedenému výpadku ADSL. 5) Připadá mi hloupé, chlubí-li se někdo tím, že nebyl schopen se správně zeptat a že obtěžoval kdekoho, jen aby přeskočil ostatní v čekání na zprovoznění nové služby. Ještě hloupější je, že to je možné, což dokazuje, že jak v ČTc, tak i ČRa by mohli zákazníky obsloužit lépe. Jen chtít.